Devold

Reklame

Levert: Merkestrategi, kreativt konsept, artdirection, produksjon og ferdiggjøring.
Logoanimasjon: Stir

“Livet er det du lever nå”

INNSIKT: Undersøkelser viser at et økende antall mennesker oppgir at de ønsker å nyte utendørs opplevelser oftere, men at hverdagen kommer i veien.

LØSNING: Et kreativt konsept som inspirerer folk til å ta et oppgjør med hverdagen og tilbringe mer tid utendørs og nyte rene naturopplevelser.

Devold mener at den beste måten å lære å verne om naturen, er å fortså naturens relle verdi gjennom å oppleve den. Det ble derfor utviklet en egen julefilm i 2016, som oppfordret folk til å gi hverandre naturopplevelser til jul. Odd Børretzen er en av Norges mest folkekjære artister og hans versjon av «Deilig er Jorden» ble valgt for å fortelle at vi ikke trenger flere ting til jul, men at de beste julegavene finnes utendørs.

RESULTAT: 2016 ble Devold sitt beste år på lenge og utviklingen fortsetter i 2017. Assoiasjoner som “Ekte” og “Kvalitet” er forsterket, mens “Traust” og “Tradisjonell” er blitt erstattet med “Moderne” og “Inspirerende”.